BACA DULU NI sebelum baca yang lain

[AMARAN]

Kalau anda seorang yang sukar untuk terima pandangan orang lain, dilarang sama sekali membaca blog ini. Mengapa? Karya-karya dalam blog ini mungkin bagi anda bersifat provokatif, belagak poyo, suka mengada-ngada.. atau mungkin tidak matang.. Well.. saya cuma budak kecik yang baru belajar menggunakan blog. Sebelum ni hidup di atas laut yang jauh dari internet. So, Mumayyiz dalam menulis. Tapi kalau masih berkeras nak baca.. baca je lah! Tapi please baca dengan rasa cinta dan toleransi dalam diri. Sentap atau tersinggung perasaan.. tanggung sendiri. Anda telah diberi amaran tentang risiko yang mungkin anda akan hadapi. Tu laaa ketegaq sangat.


"Sila ambil dan viralkan mana-mana karya di dalam blog ini yang anda rasakan ada jugalah gunanya(walaupun banyak yang tidak berguna) tanpa perlu meminta izin daripada saya. Semuanya daripada Allah juga. Tapi menarik juga sekiranya anda dapat meninggalkan link di manakah tercampaknya karya saya yang marhaen itu - atleast boleh bantu saya popular.. ngeh ngeh ngeh... Yalah, apa salahnya mahu menjejaki kasih karya yang sudah ditulis, di samping menambah kenalan baru bukan..? Senyum sambil membuat tanda aman." : ayat Inche Gabbana..


Kita punya cerita yang tersisa di hati

Bisikan kata yang enggan dilupakan.

Mungkin sekarang masih segar.

Cuma kelak waktu mereputkan minda.

Lantas kisah ini hanya menjadi alunan kenangan yang bisu.


DISKLEMER - Semua pandangan sendiri sahaja.

Tidak matang mungkin.

Cuma ini yang berkisar di minda.

Dan aku tidak ingin melupakan.

Mungkin anda punya cerita lain. Ini cerita aku.

Maaf jika ada yang tidak senang hati.

Berombak dada membacanya.

Tapi ini cerita aku. Berkenan? Silakan baca.

Tidak? Dijemput untuk tekan butang keluar.

January 18, 2013

dia seorang sahabat

untuk kesekian kalinya hati dibungkamkan....kasih berbisik memecah kerinduan..rindu pada seorang insan yang baru sahaja dikenali...cheee chheee...ada ciri2 mat jiwang tak?! huhuuuhuhu...actually..i try my self to be an author..just like Ramlee Awang Murshid..by favourite author...

dan hari ini..kaki selamat di jejakkan buat pertama kalinya di Kuala Lumpur...ololoololo...orang sabah sampai KL... alhamdulillah..pengalaman baru yang ditimba menambahkan ilmu di dada..
sebenarnya dalam entri kali ini..bukan keindahan KL yang ingin dikongsikan..tak usah dok promote tempat orang okey..tempat sendiri pun aku belom promote agi.. nnti next tyme.. sekarang nak share TENTANG DIA ni.. Dia kali ini merujuk kepada seorang sahabat, teman, kawan dan rakan...(kome pilihlah mana2 istilah kome suka)

jujur aku katakan aku rindu berkawan dengan dia..even dia selalu membangkang kata-kata ku..selalu menentang setiap keputusan ku...dan selalu menidakkan  fakta yang aku utarakan..tapi itu yang aku sering rindui..hahaha..dan juga daya tahan mentalnya menghadapi kegilaan ku ini...

>>attention please..post ini sebenarnya ditulis untuk memastikan ada entri baru yang dikarangkan,..tak nak blog ini sunyi sepi<<

dan apabila berbicara soal persahabatan ini...bak kata diorang...member @ geng...
aku dapat firasat bahawa sem 2 nanti kami tidak akan seakrab sem ini..tambahan pulak aku kos pendidikan khas...dan dia kos lain...dan tidak confirm lagi dia sentiasa belajar bersama2... well..

like i ever thought before...people every day change...
>>never mind i'll find someone like you..
     i wish nothing but the best for you too..
      dont forget me..i beg...
      (copy and paste from Adele song)

No comments:

Post a Comment